sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 6

Heippa!

Eilen en pystynyt kirjoittamaan blogiin myrskystä johtuneiden sähkökatkosten takia. Tänäänkin on ollut todella huono ilma, jonka takia menimme Vihti dressage centerin maneesille ratsatamaan Vincentin ja Donnen kanssa.
Itse ratsastin molemmilla hevosilla aluksi. Donne oli todella hyvän tuntuinen, pehmeä ja yhteistyö haluinen. En ole sillä melkein viikko ratsastanutkaan, kun sen "uusi" kuski on sitä käynyt liikuttamassa. Olin melkein unohtanut kuinka ihana se onkaan ratsastaa! <3 Tein paljon siirtymisiä, sivuttais liikkeitä ja kokoamisia. Lopuksi sain todella hienoja pätkiä raviakin irti.
Minun jälkeen Vilja meni Donnella. On ihan hassua katsoa kun joku toinen ratsastaa sillä. Vilja on suunilleen saman tasoinen kun minä olin Donnen saatua. He menivät lopuksi helppo B:3 radan ihan ongelmitta. Todella suloinen "pari" tulevaisuuden kisaradoille :3

Vincentkin oli tänään ihan true dressage hevonen. Mellu verytteli sen mulle valmiiksi, niin pääsin suoraan työstämään sitä. Aluksi miellä oli vähän erimielisyyksiä vauhdista ja siitä miten se kaula laitetaan. Lopuksi Vini meni kuitenkin super hyvin! Pitkästä aikaa se oli oikeasti rehellisesti avuilla ja teki mitä siltä pyysi.
Illalla kävin vielä taluutamassa Hortensiaa Nuuksiossa, eilisen treenin jälkeen. Hortensia oli ihan huippu eilen! Mulla on ollut nyt pitkään sellane fiilis, että oon ihan hukassa sen selässä, mutta ei eilen. Se oli taas mun ihana super vauva heppa! Kolmen viikon päästä haetaan se kotiin takaisin. Huomenna meillä on Nipsun valmennus, josta teen sitten tarkemman treenipostauksen.

-Olivia

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikkille!
Toivottaa Team Vliek <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti